Meist


Oleme turundusprofessionaalid – lisaks põhitööle tegime aastaid ka erinevaid lisaprojekte (sisuturundus, digireklaam, analüütika, kodulehtede loomine, tootetekstid, meediaartiklid ja strateegilised turundusplaanid).

Kuna nõudlus kasvas päris suureks, otsustasime, et avame ametlikult agentuuri! Nüüdsest oleme valmis teie turundusprojektid enda kanda võtma.

Miks selline nimi – Levi Turundus? Oma ettevõtte nime valimine polnud üldse kergete killast – vaidlesime, arutasime, ajuründasime ja vahepeal isegi peaaegu et kaklesime, kuni jõudsime ühel hetkel teadmiseni, et sõna LEVI kõnetab meid mõlemaid ning annab hästi edasi seda, mida üks turundusproff tegema peab – panema sõnumi, toote, teksti või teenuse hästi levima.

Meid on hetkel kaks ning me oleme nii äri- kui ka elupartnerid: Helen ja Mihkel Külaots.

Mihkel Külaots

51 940 613
mihkel@leviturundus.ee

“Usun, et turundus peaks inimesi informeerima, aitama (ostu)otsuseid lihtsamalt vastu võtta ja pakkuma ka parajas koguses meelelahutust. Olen kümne aasta jooksul turundanud nii autosid kui ka B2B tehnoloogiateenuseid, Garage48 idufirmasid ja kirju jõuluvanalt.

Turundusalase hariduse omandasin Tartu Ülikoolist ja Tallinna Tehnikaülikoolist. Samas täiendan end muudkui edasi, sest turundusoskused on nagu Tallinna linn, mis kunagi päris küpseks ei saagi.
Oskan toote või teenuse konkurentsieelised infomürast välja sõeluda ning need tarbijale lihtsasti arusaadavaks teha.

Kui vajad abi strateegilise turundusplaani, kodulehe sisuloome, tootevideo ja –teksti või digiturundusega, võta minuga ühendust.


“Olen turunduses juba 10 aastat otsapidi sees olnud – hetkel keskendun strateegia loomisele ja sisule. See tähendab, et panen paika (turunduse või kommunikatsiooni) plaani ja võtan enda kanda kõik, mis puudutab tekste, artikleid või kasvõi sotsiaalmeedia sisuloomet.

Hariduse olen saanud nii Tartu kui ka Tallinna Ülikoolist – olen strateegilise kommunikatsiooni magister.

Praktilised kogemused olen saanud nii Best Marketingi teemaveebis artikleid kirjutades, Kaubamajale, SEB-le ja mitmele teisele ettevõttele sisuturundust tehes, Borgile tootetekste kirjutades või siis sotsiaalmeedia lehtedele sisu tehes (näiteks kampaania “Septembris ei joo”).

Kui sul on vaja turundusalast nõu, helista või kirjuta mulle.”

OÜ Migelli

Pihlaka 19 Tallinn, 11211
KMKR: EE101606361
Reg nr: 11934763