Septembris ei joo on iga-aastane kainet eluviisi propageeriv sotsiaalkampaania. Levi Turundus tegeles 2018. ja 2019. aasta kampaania raames sotsiaalmeedia sisuloome ja suhtlusega.

Põhikanaliks oli Facebook, kuid postitasime sisu ka Instagrami. Kampaaniat iseloomustab äärmiselt intensiivne suhtlus – tegime Facebookis kuu aja jooksul 90 postitust, millele kasutajad väga aktiivselt reageerisid. Kommenteeriti, märgiti sõpru, küsiti küsimusi Kogu selle suhtlusele reageerisime ka ise aktiivselt – innustasime inimesi, andsime nõu, elasime kaasa. Jagasime ka kasutajate loodud sisu.

Kampaania numbrid:

  • 90 postitust
  • Kommunikatsiooni nägi üle 214 000 inimese
  • Septembris ei joo Facebooki lehe sisu näidati kasutajatele üle 1,4 miljoni korra
  • Saime kasutajatelt  39246 reaktsiooni (laigid, jagamised, kommentaarid)
  • Lehe fännide arv kasvas 30%

Septembris ei joo Facebooki leht